2011-01-24

šešėliai šakos šviesos šlapia...

Persikrausčius į kitą kambarį, kiti ir vaizdai pro langą.






3 komentarai:

  1. Nezinau ar labai idomi mano nuomone, bet gal ne per daug ikyresiu.

    Labiausiai man turbut patinka pirma ir ketvirta nuotraukos. Dar labai gera (tik mano nuomone) yra antroji. Kuo gi jos man patinka. Pirmoji nuotrauka turi toki netiketa sviesos saltinio perskyrima, lyg paukstis skristu. Jei to perskyrimo nebutu nuotrauka nebutu tokia idomi, dabar mano akys lyg ir blaskosi po nuotrauka, bet visada sugrizta prie tos perskirtos sviesos. Aplink esancios sakos kazkaip iremina ir neleidzia akims "isklysti" is nuotraukos.
    Antroji man idomi savo seseliu deriniu, kuris lyg ir raizo atskira erdve sviesiame fone, dvi ryskios vietos kazkaip suteikia nuotraukai papildomo balanso.
    Treciajai nuotraukai truksta sviesos centrineje nuotraukos dalyje, be to labai truksta ryskumo (sharpness).
    Ketvirtoji mane zavi savo spalvu gama ir tokiu bevei zaismingumu, kuri sukuria melyni atsvaitai ir lyg rankos sukabintos sakos.
    Penktoji, tokia labai standartiska, taciau jai truksta geresnio kompozicinio sprendimo, nes is standartiniu nuotrauku tikiesi tikslaus kanono sekimo.
    Paskutine nuotrauka per daug sucentruota ir nera stipriu elementu, kurie atitrauktu demesi nuo pacio nuotraukos centro.

    Tikiuosi, kad sios mintys nebus priimtos kaip agresyvi kritika, bet kaip garsus pamastymas pro sali einancio ziurovo. Sekmes!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pamąstymai ir kritika visada laukiami! Idomu išgirsti kitų pastebėjimus :) o ir kritika į "sveikatą".
    beje, ne taip ir lengva buvo nufografuoti šiuos šešėlius, nes jie geriausiai matėsi kai žibintai buvo tiesiai už jų. Kitu atveju jų tiesiog nesimato.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Fotoapratas toks aparatas, kuris leidzia uzfiksuoti ne tik tai kas matosi :)
    Galima zaisti su ekspozicija ir nufotografuot daiktus, kurie yra tokie tamsus, kad beveik nesimato :) Bet tam reikia siek tiek pasiruosimo ir patirties.

    AtsakytiPanaikinti